Speciální výstava DK ČR + Bonitace Mladá Boleslav 28.4. 2012

02.05.2012 20:02

Speciální výstava DK ČR Mladá Boleslav 28.4.2012
Rozhodčí: pí. Ludmila Pavlíková (CZ)

Dne 28.4.2012 jsem se zúčastnila Speciální výstavy dalmatinů + Bonitace v Mladé Boleslavi jako vystavovatelka i handlerka.

Výstava byla prostě supr :-) Dalmatínků bylo přihlášených 46. Moc jsme si to užili se všemi našimi  přáteli i s pejsky. Já osobně mám raději výstavy pořádané venku a myslím, že i pro pejsky je to lepší, když jsou v přirozenějším prostředí :)

Nastoupila jsem do kruhu dvakrát :-) Nejprve s pejskem od nás, Guliverem a pak s naší Judynkou. 

I přes velké horko, aspoň foukal chladivý větřík, jsme se společně dokázali s oběma umístit na krásných druhých místech. Gulíšek byl tedy 2/5 a Judynka 2/2. Ještě dodám, že na třetím místě se umístil bráška Gulího, Gery. Všichni jsme dostali známku Výbornou a Gulíš si ještě odnesl titul Res. CAC.

Odpoledne jsme s Gulíškem krásně zvládli Bonitaci, kdy byl uchovněn, tedy zařazen do chovu.

Večer jsem ,,padla za vlast,, a velmi příjemně unavená. Děkuji všem za krásně strávený den a těším se zase příště :-)