CANISTERAPIE, JAK ZAČÍT ??

23.08.2012 13:45

Edita

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, co mám udělat pro to, abychom jednou s Falcem mohli dělat canisterapii. Letos nastupuju do prváku 2.LF UK obor fyzioterapie a falco je dvouměsíční štěně krátkosrsté kolie. Zatím si užívá štěňátkování, učíme se neloužičkovat a chodit na vodítku, ale spíš mi jde o to - koho mám kontaktovat, aby náš budoucí "tým" případně vedl, nebo jaká je cesta stát se canisterapeutem. Vím, že musíme splnit zkoušky, ale na ty má Falco ještě spoustu času.

Je rozdíl mezi canisterapeutem dobrovolníkem a někým, kdo má vystudovanou fyzioterapii? Budeme mít větší rozsah cviků, co budeme moct provádět? Máme na něčem speciálním pracovat, dokud je štěňátko, nebo stačí učit klidný přístup k lidem a základní poslušnost?

Musím dodat, že jsem si vybrala nejklidnější a nejhodnější štěně z vrhu, i když se mi občas zdá až moc opatrný, tak je zatím obrovská šikulka :)

Díky za odpověď E+F 

 

PP Věrka

Dobrý den,

vidím, že o tom už něco víte. Ano, je to rozdíl a možnosti jsou i jiné.

Správná socializace, výchova atd. k tomu všemu také určitě patří.

Pro více Info klikněte zde: https://www.helppes.cz/index.php

Přeji mnoho úspěchů v Canisterapii, oboru blízkému mému srdci :))