HANDLING - pro ostatní pejsky

15.02.2012 14:12

Andrea

Dobrý den, měla bych zájem o přípravu psa na výstavu. Máme pejska s PP, ale bohužel já jsem na invalidním vozíku. Je možné že by jste nám i Jacka předvedla a jakou máte taxu? Nezlobte se, že se takto ptám, ale po nadřazeném chování ostatních, kteří zato chtějí nemalé peníze a Jacka nám ani nepohladí jsme to skoro vzdali. Z Vašich stránek to na nás působí jako pohlazení, tak jsem se rozhodla to ještě zkusit. Děkujem.


PP Věrka

Dobrý večer paní Andreo,
předem děkuji za pochvalu i za důvěru. Já s pejsky se kterými pracuji navazuji kontakt přátelství, radosti a vzájemné souhry, ke kterému pohlazení a nejen to rozhodně patří. Ozvěte se mi prosím na můj e-mail, který najdete v menu - Kontakt, napište mi prosím, co je Jack za rasu a odkud jste? A pak se domluvíme co a jak dál. Děkuji a pozdrav Vám i Jackovi.