IGNORACE, NEPOSLUŠNOST

23.06.2012 00:55

Kristýna Bláhová

Dobrý den,

potřebovala bych poradit. Mám 7mi mesíční fenku křížence AUO. Je to vlastně můj první pořádný pes a nevím si rady ohledně jejího výcviku. Poslední dobou mě skoro ignoruje, nechce si ani semnou tolik hrát, nechce chodit na přivolání a celkově cvičí s neochotou. Mohu mít její nejoblíbenější pamlsky i hračku a venku prostě nereaguje tak jak předtím. Dělám s ní i agility a poslední dobou zase ztrácí šťávu. Co byste mi poradili? Mám první bod a to zlikvidovat hračky které mám volně přístupné, aby si hrála jen semnou:D Myslíte, že nám nastupuje puberta? V tom případě, jak mám dobře postupovat, abych měla posléze dobrého agilitního psa a práci jí nezhnusila? Na tréninku jsme teď 2x do týdne, jinak každý den se snažím dělat krátké clicker-tréninky a cvičení a samozřejmě přivolání. Poté se tak hodinku, dvě vyblbne s pejskama v parku a jdem domů. Moc Vám děkuji za rady!:)
Kristýna Bláhová, Praha 

 

PP Věrka 

Dobrý den
rozhodně doporučuju dobrý cvičík a ano puberta nastupuje :) Veškerý trénink a učení či cviky berte formou hry a tak i přistupujte k Vaší fence. aby ji to bavilo a nic ne
přehánět, přesně jak se říká všeho s Mírou atak i tady to platí :) Musíte najít správnou motivaci a tím fenku zaujmout. Pak pujde vše jako po másle :)