JAK SPRÁVNĚ VYCHOVÁVAT ŠTĚNĚ A SAMOTA ??

24.10.2012 22:06

Monika Körmendyová

Dobrý den, dva týdny zpět jsem si dovezla 3měsíční štěňátko pražského krysaříka. Podle toho, co říkal předchoyí majitel, tak pejsek byl rozmazlený a potřeboval režim (což byla pravda a taky ho dostal). Úspěšně jsme ho odnaučili spát v noci v posteli a spí ve svém peníšku, naučili jsme ho cestovat v přepravce, chodit na vodítku. Ale pán ho nechával přes 24 hodin samotného doma i s maminkou, takže pejskovi je úplně jedno, kde se "vyvenčí". Spíše se mi zdá, že mu to doma vyhovuje více než venku, třeba dnes ráno jsem s ním byla dvakrát venku před domem, ale jakmile jsme se vrátili, on si "dřepl" doma. Vím, že nehody jsou běžné, přijde mi však, že když se vyvenčí správně venku a dostane pochvalu, tak ani neví, za co ta pochvala je a naopak, když ho potrestám, tak mi přijde, že taky neví, ikdyž ho přistihnu přímo při činu. 


Druhá věc, která nás trápí, je, že není zvyklý být úplně sám a je schopný i 3 hodiny v kuse pištět za dveřmi. Když jsem se vrátila po 20 minutách, zrovna padal bobek a první co udělal, letěl do pelechu a tam se počůral. Nevím, jestli je to strachem, nebo nám to dělá natruc, chci ho to však odnaučit a nechci nic pokazit. Mohli by jste mi, prosím, poradit? Děkuji Körmendyová 

 

 

PP Věrka