MÁM NESLYŠÍCÍ FENU A JAKMILE ODEJDU ZAČNE ŠÍLET

16.01.2012 22:05

Anonym (po předchozí dohodě jméno neuvedeno)

Dobrý den,
dokud jsem pracovala doma, tak to šlo. Problém je, že jakmile vytáhnu paty, moje fena začně šílet. Je to na dlouhý povídání, už jsem zkoušela kdeco, mluvila s R.Desenským, pořád studovala, psala a radila se a měl a radost z každého malého pokroku. U malého pokroku to skončilo...:( Fenka je hysterka, jak mě nemá, dostane amok. Když přijdu, lehne a spí, je na ní vidět, jak jí ten stres vyčerpal :( Problém navíc je, že si musim najít pravidelnou práci, a to potom bude pro nás obě řešení, s kterým si nevím rady. Ta fotka dogy, jak sedí na roztrhané pohovce..., to je nic proti tomu, co fenečka umí. Rozervala drahý americký masážní stůl, nemohla jsem se dostat domu, protože se zřítil nábytek na chodbě na dveře..., ztrhané záclony, rozervaná omýtka kolem dveří a oken....To byl taky jeden z důvodů, proč jsem chtěla jít sem do tohoto 1OO let starého domu, o který se přibližně stejnou dobu nikdo nestaral..., není vidět rozdrápané dveře, stejně už byly zničené a nikdo jí neslyší, že vyje. Tady ale nejde zůstat a ten byt, kam jdu je malý, útulný, ale na náměstí, tam jí uslyší že vyje a navíc já budu celý den pryč, musím především živit svoje děti..., už jsme finančně úplně na dně .
Četla jsem, že se psům dává nějaký lék na uklidnění, já to zkoušela s homeopatií, ale marně, co se pejsků týče, tady je málo literatury a nemám s kým se o tom poradit. Jediné, co jsem za celý rok slyšela bylo, že jsem blázen, že mám psa, který mi všechno zničil a že se jí obětuju. Doporučované uspání nejsem schopna udělat a útulek , to by pro ní bylo ještě horší a pracovat musim..., a co ted?
Tak holky, jestli dáte hlavy dohromady a najdete nějaké řešení....?

Hezký den


 

PP Věrka

Dobrý den, s fenečkou to bude dle toho co čtu nadlouho, ale nevyřeším to psaním, jen po domluvě. Chce to osobní setkání. Nevím jak jste natom s časem, a chápu že asi blbě že nevíte co a kam dřív, ale chtělo byto se domluvit, abychom se sešly a promluvily si o fence. Potřebuji ji vidět (okouknout a prokouknout) a prostě jsem si jista, že osobní schůzce se to nevyhne, nejde totiž o klasický problém. Napiště mi prosím na můj e-mail, který najdete v Menu - KONTAKT. Vysvětlila a řekla bych Vám co, proč a pak následně vymyslím jak nato, každopádně se domluvíme. Já osobně si myslím, že jí pomůžu, ale bohužel to nebude ze dne na den, jsou řešení, která např. její ničení bytu utnou hned, ale nebudu se rozepisovat. Tento problém co máte má převážná část lidí se psy, se psí holčičkou to bude chtít individuelní přístup, když neslyší a nebojím se toho, protože jsem přesně takový problém už řešila a povedlo se ! Zcela jistě Vám i jí mohu pomoci :-)