PEJSEK ČŮRÁ V BYTĚ

23.08.2012 14:04

Morgana 
 

Dobrý den,
nevím, co si počít.Mám 8 letého křížence špice, náš Míša je dost divoký a dost suverén, asi po otci(neznámém), přiznám se, že jsem ho rozmazlila, já jsem prostě ten špatný typ, co zvíře neuhodí a rozcapí i krokodýla. No, to ale není ten problém. Míša najednou začal počurávat různá místa v bytě. Ne pořád-ale když si sednu k počítači, tak se naštve a šup, jde počurat lednici nebo pračku. Jenže já u počítače pracuji, takže si k němu denně sedat musím. Nikdy dříve to nedělal, až letos, začal nejdříve čůrat do květin, co stály na zemi, takže je zlikvidoval a když jsem je odstranila, vrhl se na zařízení bytu. Jsem z toho nešťastná. Vůbec nechápu, proč to dělá, když nikdy předtím to nedělal.Nic se nezměnilo, byt je stále neměnný, u PC sedávám od jeho štěněcích let a nikdy mu to nevadilo a nic nevyváděl. Domlouvám mu, vysvětluji, plácla jsem ho novinami..., nastříkala jsem všude spray "proti psům" (ten má zabránit, aby pejsci na postříkané místo nečurali) avšak nic nepomáhá. Poradí mi někdo? Moc děkuji.