PEJSEK PAJDÁ

11.05.2012 16:26

Michaela
Můj tatka ma pejska, nedavno mi volal že se s ním asi neco děje . Vdycky toho moc sporádala. neže by tedkom nejedla ale jí mín, a pajda na zadni, šel by za veterinářem ale neví jak by se tam se psem dopravil po finanční stránce na tom není nejlépe .. můžu se zeptat nemůže umrít ? a jestly by bylo nejlepší veterináře navštívit .. moc se o nej bojim .. už před 4 rokama umřela citina maminka taky zacala pajdat na zadni a uz to bylo :( moc se bojim

 

PP Věrka

Míšo, nenapsala jste mi odkud jste ani jak stará je Vaše fenečka / Váš pes? I tak odpovím. 

já Vám takhle nemůžu říct víc, ale pokud je fena / pes v akutním stavu ihned k Veterinárnímu lékaři !!!

Víte, to že pajdá, může mít mnoho příčin,... ( stáří, páteř, kyčle, úraz, . . .)

Nechutenství k jídlu může být také tím velkým vedrem. Dbejte i na to, aby měl/a misku stále plnou čerstvé vody. Rozhodně nečekejte, a raději zajděte k Veterináři na prohlídku, nemyslím si, že ikdyž jak píšete, finanční stránka Vašeho tatínka není nejlepší, že by se s lékařem na Veterině nějak nedohodli, když jde o zdraví Vašeho psa / Vaší feny. Je důležité najít určitě dobrého Veterináře a nejblíž Vašemu okolí! 

Dejte mi pak vědět, děkuji a držím palce.