PES VRČÍ A ÚTOČÍ NA DÍTĚ

24.10.2012 21:15

Kristýna

Dobrý den, 
 babička s dědou mají na zahradě rok a půl starého německého ovčáka, kterého vychovávám já (21let), chodila jsem s ním na cvičák, trénujeme poslušnost doma, na procházkách atd. Se základními povely problém nemá, s fenami vychází dobře, se psy je to horší, ale nikdy se mi nepopral. Chodím za ním každý den ven, takže o pohyb nouzi nemá. Problémy začali před 2 dny, mám ještě 5ti letého bráchu, který chodí k babičce na zahradu taky každý den, se psem je od štěněte, takže pes je na něj zvyklý. Problémy nastaly poslední dva dny, kdy pes na bráchu zavrčel a vyskočil mu přímo do obličeje, jen to naznačil nekousnul, samozřejmě dostal výprask a hned jsem ho uvázala, nicméně dnes se situace opakovala. Přitom si se psem chodí hrát další dvě děti od sestřenice ve věku 5 a 10 let a nikdy problém nebyl a na ně nevrčí. Brácha mu nic neudělal, neuhodil ho, ale pes je na něj teď jak vysazený a nevíme co s tím. Proto moc prosím o radu co v této situaci dělat. 

Předem děkuji za odpověď, Benešov 

 

 

PP Věrka