RŮSTOVÉ PROBLÉMY ŠTĚNĚTE

30.04.2012 22:36

Ilona
Mam štěně bílého ovčáka stáří 5 měsíců krmila jsem Royal Caninem ale nevyhovoval mi, tak jsem přešla Brit premium junior. Štěně už měsíc přepajdáva z jedné nohy na druhou. Mám mu dodávat calci-pet 2 tablety denně, ale přepajdává stále. Nevim jestli bych neměla koupit nějaký přípravek - doplňkovou stravu na klouby nebo to stačí. Chci se zeptat jestli mate s timto zkušenosti a co byste mně poradil a co mu mam případně dát na bolest. Kvůli tomuto pajdání nemůžu ani na výstavy, ale hlavně je mi ho líto a chtěla bych mu co nejvíc pomoc. Děkuji za jakoukoliv odpověď.

 

PP Věrka

Dobrý den Ilono,

a jak problém u Vašeho štěněte dlouho trvá ??

Se změnou granulek to určitě nesouvisí, spíše muselo dojít k nějakému zranění. Z toho co píšete jsem pochopila, že jste byli s pejskem u Veta a ten Vám doporučil calci-pet 2 tablety denně? Pokud má pejsek nedostatek calcia, tedy vápníku, je jasné že mu kosti řídnou a nejsou tak silné. Záleží zda je jeho pajdání po zranění, nebo nedostatku něčeho a tudíž ho nožka bolí, a jiné. Zda to souvisí s klouby či kostmi. Já nejsem Veterinář, ale určitě bych pejskovi udělala rentgen nemocné nožičky, případně sono. Také myslete nato, že je pejsek ve vývinu a stravu bohatou na jeho růst je mu nutné přizpůsobit. Váš Vet by Vám měl určitě poradit s celkovou výživou a podat veškeré Info o růstu Vašeho pejska, to by měla být samozřejmost. I dle např. rozboru krve, by měl poznat, zda má Váš pejsek něčeho nedostatek ( vitamíny, minerály, veškeré hladiny apod.)

Jakou značku granulí vybrat též VIZ ČLÁNEK KRMIVO - GRANULE , vybírat by jste měla hlavně dle typu a složení vhodného pro Vašeho pejska. A dále bych mu i dávala, pokud má nedostatek vápníku i suroviny jako jogurt, sýr apod. Ale pozor nic nepřehánět!

U pejska bych rozhodně volila léčbu dle Veta a následnou Rehabilitaci. Záleží od čeho to pejsek má, dle toho se také odvíjí způsob a doba jeho léčby.

Držím moc palce ať se psí chlapeček brzy uzdraví a je mu dobře.