Speciální výstava chrtů 12.05. 2012 Mladá Boleslav (CZ)

16.05.2012 01:56

Speciální výstava chrtů 12.05. 2012 Mladá Boleslav (CZ)

Barzoj, rozhodčí: Wieslawa Misterka (PL)

Vloženo krátké video, Já a Timur v pohybu, již úplně dole ;-)

Celý víkend byl vemi náročný, a jsem mooc ráda, že jsme ho bezvadně všichni zvládli. Jsem mooc hrdá na zachráněného Timínka, který jel na výstavy poprvé. Akira si také užívala cestování a vystavování. Má Tima moc ráda a zvládli vše prostě bezvadně :) Jsou spolu úžasný tým :)

S přáteli jsme se mooc rádi viděli a už aby jsme se viděli zase :-))) Je krása být s lidmi, kteří jsou ,,na stejné vlně,, a také si užívají lásku a radosti zvířat, díky zato ! :-)

 

Na tuhle chrtí výstavu jsem se mooc těšila jak proto, že uvidím všechny chrty tak proto, že to byla ÚPLNĚ PRVNÍ VÝSTAVA pro mého zachráněného Timurka:-) Ikdyž jsem spala necelé dvě hodiny, přesto jsem se už nemohla dočkat na známé tváře a na to jak si to všichni společně užijeme.

Barzojích pejsků bylo přihlášeno opravdu hodně a tak byla radost pohledět na všechny, protože barev je u plemene barzoj hodně. Na výstavu jsem ještě jela s barzojkou Akirou, které taky přezdíváme Zlatuňka. Timínka má moc ráda a tak chodili se mnou všude spolu. Než paní rozhodčí začala posuzovat barzoje,  byli před námí ještě Afgánští chrti (všude se fénovalo a česalo) a Azawaci, takže byl čas a my jsme vystřellili na obhídku ostatních chrtů ;-) Viděli jsme mooc krásné Irské Vlkodavy, Maďarského chrtíka, Italské chrty, Whippety, Greyhoundy, Sloughi, Afgáni a Azawaci byli u nás v kruhu, Polské chrty, Saluki, Španělského galgo, Deerhoundy, no prostě pejsků všude hodně. Akira s Timem se rozhodli, že si nejvíce půjdeme očumnout Irského Vlkodava, který byl moc přátelský a už na nás vrtěl. Po přátelském rozloučení, jsme se byli proběhnout a když jsem měla už dostatečně promáčené nohy tak jsme dočvachtali ke stánku na párek v rohlíku :-) No co dodat, nohy celý den v mokru, ale i tak mi bylo nejvíc fajn, když jsem viděla nadšení Akiry a Tima.

 

Ještě chvíle času a je tu ,,NAŠE CHVÍLE č.1,, ! Jako první jsem nastpoupila s Timem, protože na výstavách se nejprve vystavují psi a až po nich teprve feny. Tim byl ze začátku nejistý ale líbilo se mu, co jsem s ním prováděla a hned jak přišla paní rozhodčí a koukala Timovi na zoubky dostal odměnu, takže byl moc šikovný. Po tom, co má asi za sebou,... jsem byla mooc ráda jak mu to šlo a celé vystavování si začal pěkně užívat. Tim se mnou nejraději běhá, má moc rád když si může ,,protáhnout ,, nožky,, a největší vděk ukazuje, když dostane nějakou dobrůtku. Tuto jeho první výstavu jsem měla skoro slzy v očičkách, jak mu to šlo. A hlavně, jsme jeli ,,na účast,, a ,,na vyzkoušení,, a to se perfektně povedlo, v kruhu žádná chybka, takže jsem byla sama nadšená jak to chlapečkovi pěkně ,,šlapalo,,.

 

Ikdyž byla celkem zima a venku popršávalo, uvnitř pavilonu to bylo bezva. Dostali jsme taštičku plnou vzorků a také pár dobrot se v ní našlo, což jsme hnedka ,,upotřebili,, :-)

Poté, jsme fandili ostatním a přitom jsme polehávali na dece a odpočívali, kdybych mohla, nejraděj bych si lehla na deku s nima ;-) Na výstavu se také přijeli podívat přátelé, kteří ikdyž nebyli přihášeni, vzali s sebou své barzoje a tak jsmekrásně povídali, smáli se a mazlili a mazlili a mazlili :-) Bylo nám moc fajn a v průběhu také vzniklo pár foto.

 

A je tu ,,NAŠE CHVÍLE č.2,, do kruhu nastupuji s Akirou, naší zlatou holčičkou, která již na výstavě byla, takže to zná. Pěkně jsme se proběhly, ještě lépe jsme stály při zápisu posudku a když jsme při závěrečném běhu vyhrály a podaly si ruku s paní rozhodčí, byly jsme obě šťastné. Zatuňka dostala červeno-bílou kokardu, opravdu moc pěknou a tak jsme poděkovaly a šupajdily na foceníčko. A hned samozřejmě Akira utíkala za Timem, všechno mu říct a jakoby věděla, že vyhrála tak se pak pořád ,,nosila a usmívala,, :-) Nastala pauza tak jsme se šli pěkně proběhnout a občerstvit.

 

Odpoledne jsme ještě byli přihášeni do párů, kterých bylo opravdu hodně, bylo přihášeno 9 párů a jako moderátorka byla přizvána herečka (z Ordinace v Růžové zahradě) Petra Pudová,. se kterou jsme se také seznámili, povídali a nakonec i fotili :-) Má krásné Saluki :-)

 

Krásně jsme si to se všemi užili ale nejvíc jsem byla nadšená z Tima, který ikdyž byl unavený, občas nejistý, ale jak zjistil že je vše ok věřil mi a tak jeho ,,PRVNÍ PREZENTACE-VYSTAVOVÁNÍ SE,, BYLO ÚŽASNÉ !! Měla jsem ooobrovskou radost jak z něho, tak z Aki, která mi nakonec ukradla a snědla smažený sýr i s hranolky a jen oblohu nechala :-D

Také velké díky Katce za pomoc a Svátovi za krásná fota a i Otovi za Fandění :-) je moc krásné zažívat podporu a když Vám někdo věří :-)

Nejvíce si s pejsky užívám tu jejich radost a pohodu, kterou umí tak bezvadně přenášet na mě a i já na ně a to vše z nás také září v kruhu.

S každým pejskem se lze domluvit, záleží jen na člověku, jak to zvádne a podá :-)

Domů jsem přijela až v noci a honem honem spát, na druhý den na výstavu do Polska ;-)

Výstavu v areálu na Krásné louce v Mladé Boleslavi jsme si bezvadně užili a tento den jsme vlastně příjemně trávili ve společnosti všech nádherných plemen chrtů skupiny X. FCI :-)


 

 

Krátké videjko: Timínek se mnou v pohybu =))