XXXVII. Karkonoska wystawa psów rasowych 13.05. 2012 Jelenia Góra (PL)

18.05.2012 02:05

XXXVII. Karkonoska wystawa psów rasowych 13.05. 2012 Jelenia Góra (PL)

judge: Tadeusz Chwalny (PL)

Tak a je tu neděle a náš výstavní víkend pokračuje :)

Myslím ale, že fota Vám vše řeknou,... jak nám to šlo i jak jsme dopadli :-)

 

V neděli se konala Národní výstava psů v Jelenie Góře v Polsku. Bylo to moc fajn. Jeli jsme moje maminka a já, dva barzojové Tim a Sophynka(Bambino) a dalmatínek Gleníček. V Polsku jsme nebyli poprvé, ale i tak je každá výstava něčím jiná.
Nutno dodat, že Timínek měl své první vystavování hned na dva dny, v sobotu v Mladé Boleslavi a v neděli v Polsku v Jelenie Góře. Je až extrém, že vlastně z chlíva přesun na gauč a i na výstavy do ČR a do Polska. S Timem je jedna radost spolupracovat a komunikovat, jakmile jsem si ho získala a plně mi chlapeček věří, je úžasné s ním prožívat všechny radosti života, které nezná ale teď už poznává :)
Výstava se konala venku, bylo pod mrakem a zima, a to je pro nás NEJ počasí jak na cestování, i když je hůř vidět, tak že se dobře dýchá. Při vstupu jsme zařídili vše potřebné a už jsme šupajdili ke svým kruhům, Gleníček k dalmatinům a já k barzojímu.
 
Výstava začínala v 10.00, a před námi bylo pár chrtích plemen,... takže jsem postavila stan, se kterým mi pomohli známí, kteří si mě hnedka našli a pěkně vklidu jsme se připravili na ,,akci,, :) ,,Bydleli,, jsme vedle mooc hodných lidí, a Tim tam potkal nového kamaráda Marka, a moc se mu tam líbilo. Náš nový kamarád Marek, tam byl i s rodinou a mají také krásného chrtíka Whippeta :) Potkali jsme mooc hodné lidi a zůstali jsme v kontaktu, což se může také stát každému z Vás, že na výstavě v zahraničí potkáte lidi, kteří budou na ,,stejné vlně,, jako Vy s Vašimi pejsky a o to víc pak člověk výstavu ocení :) A také jsme se opět viděli s herečkou Petrou Pudovou, která také přijela vystavit své krásné Saluki, má chs Al Zahra :)
 
Jakmile jsem postavila stan, šupky dupky,... Timeček i se Sophy už v něm ,,bydleli,, :) a jak bylo pod mrakem a poprchávalo, foukal studený vítr a všude bylo hooodně lidí, ve stanu bylo bezpečí a měli tam hlavně jistotu :)
 
Na tuto Národní, přijelo hodně pejsků, byly i ukázky různých psích aktivit jako frisbee atd. a i výcviku  pracovních psů různého druhu, bylo na co koukat :) A právě proto tam bylo opravdu narváno. Diváků všude hodně a i Tim se Sophy si zažili hoodně obdivu a focení s dětmi. Tim vše zvládal naprosto skvěle a kdykoliv si ho přišli pohladit maminky s dětmi, i když byl větší než ty děti :D vždy se k nim choval ,,maminkovsky,, a velmi opatrně :) zato Sophy ta dělala ,,paní domácí,, ve stanu a měla celý stan pod kontrolou :) už tam jen chyběla cedule ,,TADY JE BARZOJOVO,, :)
 
Přišel náš čas a šup s Timem do kruhu, pan rozhodčí posuzoval poctivě, i když mu taky musela být zima. S Timem šlo všechno celkem dobře, až na jedno zadrhnutí, kdy jsme se rozeběhli a Tim se stáhnul, dal mi najevo, že nevěří terénu. V tom okamžiku nikdy nesmíte zaváhat! (o tom, jak toto řešit je na delší povídání) Timovi jsem ukázala, že není třeba řešit terén a že pokračujeme. Hned mě pochopil a ono místo jsme s Timem přešli a dali se do běhu znova. Pak už jsme ho proběhli jakoby nic :)  následně jsme šli na postoj a Timínek stál jako zapíchnutý do země, díval se na mě těma svýma krásnýma velkýma oddanýma hlubokýma očima a dával mi najevo jak tam stojí pro mě a jak mi věří. V očích neskutečný vděk, že má ,,konečně,, toho svého člověka a stál a stál, ten chlapeček šikovnej by tam pro mě snad stál ještě dnes ,... Moje srdíčko jen bilo a cítila jsem každý jeho pohyb, kdy Tim otočil hlavu či si popošel. Je to přesně ten okamžik, kdy uvolněně stojíte, vnímáte svůj dech a vnímáte dech svého psa. Kdy jste propojeni a přenášíte na sebe energii vzájemně. Bylo to naprosto úžasné propojení člověka a psa v kruhu a to bylo pro mě v tu chvíli vším :)
No a je to tady :) vyhráli jsme První místo a k tomu titul CWC a Tim  se stává čekatelem Polského championa. Pan Rozhodčí nám ještě dodal, že: ,,He is beautiful and your harmony was charming´´ v překladu: On je krásný pes a vaše souhra byla  tedy okouzlující :)
Potom jsme ještě šli se všemi psi našeho plemene o Národního Vítěze :)
 
A jedeme dál,...
Na řadě jsou feny a tak šup do kruhu s 10-ti měsíční barzojkou Sophy. Sophynka nezůstala pozadu a získala hned také nejeden titul. Hurá! Máme velkou radost! Sophy získala První místo, pak vyhrála Vítěze mladých a ještě BOB Junior :) a pak šup do stanu kde našla pytlík s piškotkama :)
 
Mezi tím dalmatínek Gleníček s mojí mamkou získal Výborný 1, CWC a Národního vítěze Polska.
Gleníček tím splnil podmínky k udělení titulu Champion Polska. Takže radost veliká :)
 
Na konečné soutěže jsme již nečekali, i když by vůle byla, ale únava byla větší a pejskové se už také těšili do pelíšku :) Co se mi mooc líbilo, že při vstupu do kruhu byl připraven velký kýbl s vodou, kde se pejskové mohli kdykoliv napít, což jsme také využili a Timínek si taky ochutnal ,,Polskou vodu,, ;)
 
Na trhu jsem ještě pořídila předváděčky a ne nadarmo se říká, že ,,dobrá hospodyňka i pro pírko přes plot skočí,, protože až v posledním stánku měli nejlevnější potřeby :)
 
Domů jsme se všichni mooc těšili a jeli jsme s krásným pocitem z perfektně prožité výstavy jak nás tak našich pejsků :)