ZLOBIDLO

02.03.2012 15:40

Jitka

Dobrý den, jen tak jsem si prohlížela všechno možné na internetu a narazila jsem na Vaše stránky. Moc pěkné. Nedá mi to, abych se také nezeptala na to naše zlobidlo. Máme pejska s PP, jsou mu dva roky a také jsme to zkusili na výstavě ... Dle chovatelky , prý je náš pejsek moc hezký, a tak by to bylo škoda ,,nevystavovat,,. Pejska jsme dle jejího návodu učili výstavnímu dění a předvádění se, ...a perfektní.. ano, ale jen když o nic nešlo. jak jsme nastoupili do kruhu ,,naostro,, dělá vše proto, aby se nevystavil. skáče, lehá si, cválá, hrbí se..., jako naschvál. ale!! vylezeme z kruhu a zase to umí perfektně .. zkoušeli jsme s ním běhat v kruhu i před výstavou, a po výstavě.. mysleli jsme, že když ho učíme v jiném prostředí.. nechce třeba jen chodit, v hale apod.... ne i tak se předvádí velice dobře... ale prostě naostro je to vždy katastrofa... předem děkuji za radu. Jitka.

 

PP Věrka
Dobrý večer Jitko, děkuji.

U Vás je řešení naprosto jednoduché. Pochopila jsem, že vystavujete Vy. Řekněte mi, jak jste na tom Vy při tom daném okamžiku, kdy nastupujete do kruhu, ...? Pokud se pejsek bezvadně předvádí a umí to, pak je problém nejspíše u Vás. Při vystavování jsou lidé velmi nervózní, vystresovaní, mají strach a nebo velkou trému a bohužel toto vše přenáší i na svého psa, který se pak cítí úplně stejně ..., je nervózní a vystresovaná a pak se právě nemůže soustředit na předvádění se a spolupráci s Vámi. Takže radím už od brzkého rána být naprosto vklidu, vždyť o nic nejde. nását tu pozitivní energii a vždy vše s úsměvem. Když i tento klid a pohodu přenesete na svého pejska, jsem si jistá že bude vyrovnaný a bude bezvadně spolupracovat a hlavně bude ho to i bavit. Vím, že je to těžké, ale chce to trochu cviku umět odbourat stres nervozitu i trému, a pak bude vše dobré.

Přeji hodně výstavních úspěchů a držím palce !!

 

Jitka I 03.03.2012

Děkuji Věrko, tohle jsem si vůbec neuvědomila. Máte pravdu, jsem vždy strašně nervozní a jsem také velký tremista. Zkusím takhle na sobě zapracovat. Ještě jednou moc děkuji. A jestli můžu. napíšu Vám, jak dopadla naše další výstava, která bude následovat.

 

PP Věrka I 05.03.2012

Děkuji, snažím se vždy pomoct. A jasně že můžete napsat jak vše dopadlo, budu moc ráda a držím moc palce ať se jen daří a místo nervů si z výstavy odnesete příjemný a krásný zážitek. Budu se těšit !!