HOVÍNKA

15.01.2013 05:24

Milena

Dobrý den,mám 15ti letého psa schitzu,9ti letou jorkšírku a nyní 4,5 měsíční šicunku. 

Toto štěně je neskutečně žravé,je divoká a moc šikovná. Poslouchá na přivolání,čůrá venku na zahradě. Samozřejmě kdybych ji nepustila,tak jde ke dveřím ,ale nezakňučí a uteče jí to. To je mi jasné.Co jsem ale objevila a nevím proč to je. Je na zahradě,udělá hovínko,já ji pochválím,vše v pořádku. Pak ale najdu hovínko i v pelíšku,třeba za dvě hodiny ,přesně nevím .Ona většinou leží na podlaze,v pelíškách lehávají ti starší psi. Někdy i to hovínko ochutná.Fakt je ten,že jsem ji nikdy toto dělat neviděla ,nenačapala jsem ji.Je často venku,máme i velikou zahradu,venčí se dobře.Podezírala jsem starou čubinu,ale když to napíšu tak jak to je ,ona má to hovínko tenčí než stará a tak to padá na ní.Krmím granulema Proplan,jednou týdně žloutek.
Chtěla bych se zeptat jestli jsou nějaké zkušenosti,co to štěně k tomu vede a co vlastně s tím?
 
Děkuji za odpověď Milena 

 

PP Věrka