Jsem tu a budu zase později...;)

14.06.2013 23:50

Ahoj všem :)

po delší odmlce, která ještě nějakou dobu hold potrvá, vás trochu poinformuji a sem tam opět něco přidám ;)

 

Ale začnu pěkně od začátku. . .


Vážení přátelé, nejsem schopna reagovat na veškeré Vaše dotazy a dění na FB. Na e-mailu jich mám cca před 100 a na Fb je toho také krapet víc. . . ale jak už víte, důležitější je pro mě pomoc v realitě, než vysedávání u pc, na což čas opravdu nemám, ikdyž jde o rady pro Vás. Takže tato sociální síť musí počkat stejně jako dotazy zde. Navíc je nyní strašně hektické období, byla důležitá pomoc když přišla velká voda a všude je spousta dalších pomocných rukou zapotřebí. POmáhám a snažím se pomoct jak to jen jde a musím dát přednost důležitějším věcem, než je PC nebo FB. Pomoc, poradenství, různé náročné záležitosti, smečka pejsků, zdravotní komplikace, to všechno denno-denně, ikdyž je člověk už téměř vyčerpaný, ale hold čert nikdy nespí ;)

 

A ted jen k pár dotazům, které jsem stihla otevřít, posudte sami...

 Dotazy stylu:

Mám psa, ... kouše, utíká, počůrává, zdrhá, žužla, ničí, krade. . . když to shrnu, PES JE TEN PROBLÉMOVÝ. . . 

a majitelé?. . .

tresty nepomáhají, noviny nezabírají. . . a když ho zmlátí nezabere to . . .

PROBOHA LIDI VZPOMATUJTE SE !!!!!!

 

a pak mě, vážení, naprostou třešničkou na dortu,... dorazil tento dotaz:

(v kostce). . . 

mám psa,... používám psa,... nyní pes nespolupracuje, ale já ho chci používat dál. . .

a víte k čemu ???

k naštvání jiných lidí. . .

CO si tedy myslet o takovém dotazu?...

budto, že je majitel naprosto psychicky labilní, nebo je to skutečná lidská hyena!!! :((( 

myslím, že tato psí duše to vyjádřila naprosto přesně. . . ;)

 

PROSÍM VÁS, VY, KTEŘÍ. . .

Uvědomte si prosím, že pes není robot na dálkové ovládání, a když se porouchá něco, cokoliv, nestačí ,,jen mávnout kouzelným proutkem,, Pes je živé zvíře, které má nejen své potřeby, ale také CÍTÍ!!! A je pro každé zvíře stejně důležitá jak výchova tak lidské pohlazení! Zapřemýšlejte nad tím a vemte si to prosím k srdci, děkuji :) 

"přátelství mezi psem a člověkem je věčné,

a každý pejsek si přeje aby tomu bylo i naopak. . ."

A jinak, . . . :)

tento víkend nás opět čeká další psí akce a tou to rozhodně nekončí !! ;) Tak nám, prosím, pěkně držte palce a já se zase snad brzy ozvu :) Velké poděkování i za Vaše povzbuzení jak v NK Dalmatina-Rescue tak v mejlech, ke kterým jsem se dostala a postupně se jimi prokousávám k dalším a dalším a dalším :) Jste úžasní a Vaše podpora, podpora každého z Vás mne velmi těší a pomáhá mi v tom co dělám a víte jak? :) No přece mi dodává další a další energii v boji s čerty ;) 

Takže ještě jednou opravdu velmi velmi děkuji a jsem ráda, že jste s námi ! :) mějte všichni každý den plný lásky se svými zvířecími kamarády a užívejte si s nimi radosti co to jen jde :)

 

Přeju pěkný červen všem a už žádné povodně !! :) :) :) pp věrka