Klubová výstava KCHaPB 2.6.2012 Lysá nad Labem

06.06.2012 22:41

Klubová výstava KCHaPB 2.6.2012 Lysá nad Labem
rozhodčí / judge: Libuše Ubrová (CZ) 
Timur Fi-It s pěkným posudkem (bez ocenění) /
with nice judgment (without appreciation) 


 

Tuto sobotu jsme jeli na další pěknou výstavu. Přestože pejskové dojeli až po posuzování kvůli cestovním potížím, děkujeme za vstřícnost a laskavost paní rozhodčí a také organizátorům.

Na výstavu jsem jela naprosto připravená a natěšená, že uvidím další plemena. A protože se nevědělo, kdy ,,moji pejskové,, dorazí na místo, měla jsem celkem dost času jít na obhlídku ostatních kruhů. POčasí bylo celkem aprílové, chvilku pod mrakem a foukalo a sem tam zasvitlo slunce. Odpolední hodiny se již nesly ve víru parna :-)

Pejsků všude hodně a na této akci, pořádané Spolkem chovatelů a přátel psů NYMBURK, kdy se konaly současně Krajská výstava psů všech plemen mimo plemeno Německý ovčák, Klubové a Speciální výstavy. Dojelo i spousta stánkařů s různými vymoženostmi. Abych pravdu řekla, byla jsem celá napjatá, a posmutnělá, věděla jsem, že již posouzení v kruhu v daném čase pejsci nestihnou, ale domluvila jsem jim aspoň dodatečné posouzení. Paní rozhodčí byla velmi vstřícná a vzala nás těsně před začátkem Klubové výstavy Briardů.

,,Naše,, kruhy byli v areálu v hale, kde byla doslova hlava na hlavě a při čekání na mě vybafla kamarádka, která den před konáním výstavy slíbila svou ůčast. Měla s sebou pejska, dalmatina, kterého se ujala a tak jsme se šli ven projít. Musím číct, že pejsek je přenádherný a neprosto mne uchvátil. Samozřejmě jsem byla již oblečena a připravena, protože jsem pejsky očekávala v každém okamžiku, a tak dalmatínek Dick samozřejmě vyčenichal mou plnou kapsu piškotů, a to jsme byli přátelé hned ;-) s Dickem jsem se přátelila až natolik, že netrvalo dlouho a hned jsem zjistila, jak krásně umí dávat PAC což ani kamarádka nevěděla :-) (má ho velmi krátce). Dick je velmi krásný a přátelský pejsek :-) Viděla jsem i známé tváře a hodně lidí mne zastavovalo, a ptalo se a ptalo,...

 

Asi hodinu po posuzování, přijeli pejsci a tak šup šup jim naproti, u vchodu už věděli, a tak vše proběhlo v cuku letu. . .

Vzala jsem Tima a ještě při cestě mu navlíkám předváděčku. Jen jsme vlítli do kruhu a pozdravili paní rozhodčí, Tim se rovnou staví a následně probíhá kontrola zoubků. Paní rozhodčí mi při ní říká, že si všimla při našem nástupu, jak šel Tim na prověšeném vodítku za mnou, a že je to neuvěřitelné. Dále dostáváme pokyn k běhu, kdy se rozbíháme a Timeček mne následuje jako můj přední stín. Paní rozhodčí nám při posudku řekla, že je pejsekm velmi pěkný, že má krásnou horní linii, velmi pěknou hlavu a pěkné zbarvení, že jeho předvedení je velmi pěkné, ale jediné co to kazí je jeho nedobrá noha při běhu, jinak v postoji skvělé. . .

Což víme, a když jsem paní rozhodčí řekla, že je Tim zachráněný a že měl nohu zpřeráženou, jen kroutila hlavou a následně mi řekla, že je pěkné jak mne ten pejsek následuje. Byla jsem ráda jak Timínek vše zvládal. A také mne vždy potěší každý rozhodčí, který vždy ocení i mou práci s pejskem v kruhu :-)

 

A šup do kruhu s dalším pejskem, kde vše proběhlo také výborně a naprosto s přehledem a excelentním posudkem :) Paní rozhodčí byla z fenky úplně unešená a stále opakovala jak je krásná a jak se jí líbí a jak se krásně předvádí a jak je z ní unešená. Strašně se jí líbila. Byli jsme rádi :-)

 

Dotoho všeho nám fandil náš kamarád dalmatin Dick a když jsme skončili tak jsme šupajdili na cukrovou vatu :-) Kdy si i pejsci dali a následovalo focení, povídání a osvěžení pejsků i nás ostatních ;-)  Vznilko ještě pár foto mimo kruh s krásnými Leonbergry fenkou Blueberry a pejskem Arturkem, Irským vlkodavem a další ;-)

K této výstavě už nedodám nic, jen to, že se mi líbila, celkem vše bylo při ruce a velmi hodnotím krásné a velké ceny, tedy Velké Poháry, které byli opravdu Velkou doménou každého kruhu.

Budu se opět mooc těšit na příště ! A velké pozdravení VŠEM ! :-) 

Fota Vám napovědí víc. . . ;-))

 

Leonbergři (pejsek a fenečka) 

Fenečka se jmenuje Blueberry President z Merboltic a pes je Artur Od Svatého Linharta.

Oba byli překrásní a hned mě opusinkovali  :)