KRAJSKÁ VÝSTAVA PSŮ KLADNO 09.08. 2014

12.08.2014 21:57

 KRAJSKÁ VÝSTAVA PSŮ KLADNO 09.08. 2014 

vloženy slíbené krásné posudky :) viz článek ;) takže kdo si počkal ten se dočkal ;) 

článek hotov :) 

 
 
 
 
 
 
 






 

 

Ikdyž je ještě brzo, rozhodla jsem se tuto výstavu už zkusit :)

Kladenská výstava nabídla přehlídku krásných plemen a stejně jako tradičně měla Klubovku pudlů :) Program byl vypsán do 15.00, kdy vše začínalo příjezdem na místo, následovala přejímka psů, Zahájením výstavy začalo posuzování v kruzích a nakonec odpolední přehlídka všech vítězů, tedy soutěže  a samozřejmě nechyběly soutěže pro děti :)

 

Po cestě jsme měli dosti karambol, který jsme zvládli a dorazili na místo. Byli jsme rádi že jsme vůbec dorazili . . .

Tak a ted se rychle otřepat a zjistit co kde jak a tak, jelikož výstava již začala. 

 

Výletovali s námi i jako zdravotní doprovod naše Judynka, Grantík a roštidýlko Cherrýtko :)

Judynka, naše zasloužilá maminka vrhů, opakovaně uznávaná nejen na výstavách, kdy i v 7mi letech naprosto s přehledem vymetla na Mezinárodní výstavě třídu otevřenou i s konkurencí (MVP CACIB PRAHA-V1, CAC, CAC ČMKU, CACIB ), je to dvojnásobná Championka (CZ,PL), BIS fena, a spousta a spousta dalších ocenění a vítězství, ale jelikož krása je sice moc hezký pojem, ale není to všechno, je naprosto úžasná i jako canisterapeutka a pomocnice. Judýsa je ohromná a svědomitá vlídná fena, která vždycky naprosto přesně ví, co si člověk myslí a také ví, jak paničku očůrat :) ale to  jsme někde jinde už . . :-DD

 

Grantík Ťulda, pejsek mojí sestry Zuzky, je úžasný kovbojíček, který strašlivě rád běhá u koní a je pořád plný energie :) Jel s námi na výletek do Kladýnka jako správný gentleman a dohlížel na obě holky, svou maminku Judynku a nyní se dostáváme ke třetí člence našeho gangu ;) Cherrynku :)

 

Cherrýtko je neskutečnej neúnavnej temperamentní živel, příjemná a přátelská mladá psí slečínka, která je jak aktivní tak přitom vlídná. Všechny hned vítá, mazlí se s úsměvem od ucha k uchu a na všechny se ale pořááád směje :) :) :) 

 

Tak pokračujeme :) . . .

Jsme u plemene dalmatin :) Kruh jsme našli naprosto výborně, přesně jak se říká namazaným vždycky dolů, kdy jsem stála u kruhu ale uuuplně na opačné straně, žejo, takže ještě hup šup přesun na druhou stranu haly, přiravit věci, v kruhu vyzvednout číslo, umístit nebo-li ubydlet hafíky u lavic na tribuně a mazala jsem se převléknout ;) Na této soutěži jsem ještě měla něco mimo našich pejsánů, ale o tom později ;)

 

Všechno vyřízeno zařízeno, maminka moje tam byla se mnou, no a tedka už jen čekat až budeme na řadě. . .

Nutno podotknout, že Kladnu opět dávám palec nahoru!! A tentokrát veeelká pochvala organizaci za přilepené koberce větších rozměrů !!! :) Nikdo neupadnul, kruhy prostorově vyřešeny dobře, přístup managementu v kruhu na jedničku a informace v plném dění jasné :) dokonce i v kanceláři výstavy, kam jsem pospíchala pro informaci ohledně uvedené v propozicích ale neuvedené v katalogu, byla pěkná nálada a i jsme se zasmáli . . ;) 

 

No a jelikož se již blížil ,,náš čas,, tak jsme meteleskum bleskum :-D vzít psa a hurááá užít si s ním tu parádu :) :) :) 

Prvníí šel Grantík :)

 

dalmatin, judge: Josef Němec (CZ) 

Grant Petrovický vítr

třída otevřená / open class

,,Panu rozhodčímu jsem se moc líbil, jak jsem běhal, stál, jak jsem na něj vrtěl ocáskem a jaké jsem měl zoubečky. Nakonec mi řekl, že jsem krásný pejsek, ale že mám moc tmavou pusinku a zadal mi známku velmi dobrou.  Mě to ale nevadí, paničky mě mají rády takového jaký jsem  a já je mám taky rád :) "

Soutěž o nejlěpší pár / Competition of The Best couple

Grant Petrovický vítr + CH. Koh-I-Noor´s Light Raul 

Ťulda doprovázel jako správný gentlemánek svou maminku Judynku a polosestřičku Cherrynku na výstavní výletek do Kladýnka :) Po ceeelou dobu z nich nespustil očíčko :) A když se byl předvést on sám, očíčkovali ho na opplátku zase ony dvě :) :)

 

Jako další šlaa Judýsenka :)

 

dalmatin, judge: Josef Němec (CZ) 

Koh-I-Noor´s Light Raul ,Judy,

třída veteránů / veteran class

Výborná 1, Vítěz Třídy Veteránů 

Soutěž o nejlěpší pár / Competition of The Best couple

Grant Petrovický vítr + CH. Koh-I-Noor´s Light Raul 

Naše zasloužilá maminka Petrovětrů Judynka byla pochválena za úžasný temperament a odhad jejího věku na 3 - 4 roky :) výstavu si užívala do poslední kapky :) 

 

Posudek Judy 

,,Osmiletá fena ve výborné fyzické i výstavní kondici, stále temperamentní, velmi dobrý postoj i pohyb."

 

 

No a mezitím co šla ještě jedna moc pěkná psí dalmatínka, jsme se připravili se Cherrýtkem na její Antré :) už chyběla jen ta famfára ;)

 

dalmatin, judge: Josef Němec (CZ) 

 

Cherry Petrovický vítr

třída dorostu / puppy class: Velmi nadějná 1, Vítěz Třídy dorostu

Cherrýtko absolvovalo svou úplně první výstavu, vidělo se se spoustou pejsků pohromadě a pořád se usmívalo :-)) Cherrýtko řádilo a rošťačilo kde se jen dalo ;) a jen vlezlo do výstavního kruhu, byla z ní vzornička  jak to má být :)


 
No a jelikož s poctivostí nejdál dojdeš a my se tímto rčením řídíme vždy, vycházeli jsme opět a již po třetí z výstavního kruhu s úsměvem a spokojeni, velmi spokojeni se skutečnou odborností a profesionalitou pana rozhodčího :) Moc děkujeme :)  
 
Posudek Cherry
,,Hnědě tečkovaná fena, osm měsíců stará která má velmi dobrou perspektivu, prezentuje se dobře v pohybu i předvedení."
 
No a nyní k tomu slibovanému ,,tajemstvíčku,, :-D :)
 
A přidáme trochu metafory . . . ;)
Jak jistě všichni neb většina z Vás zná, ví, že na druhé straně ,,zeměkoule,, existují malé větříky, které sami sebe nazývají bouří a někdy i orkánem :-DDD jojojo :-DDD přesto nedokáží zničit ani jednu větvičku, na silně stojícím stromě, ikdyž velmi rádi foukají (dle moderní doby) přes bublifuk. . . :-D Nakonec jim stejně každá bublina praskne, no, a na úplný konec jim dojde jar . . . ;) jo, někdy mi to taky přijde jako děti na písečku ve stylu...to je moje bábovička, píííp, nene, to je moje bábovička, ty píííp, ty si ale píííp, nešahej na ten kyblíček, šáhni na něj a píííp píííp. . . :-DDD Svět dospělejch běží někde mimo  . . . ;)
 
 
Nyní k Show handling a já :)
Byla jsem oslovena předvést, tedy na Show handling jak na Světovou výstavu k plemeni dalmatin, která se konala jak jste zde na webu mohli sledovat v Helsinkách ve Finsku 8.-10.8. 2014 :) tak mě oslovila jedna velice vážená paní na handling pro její dva velmi pěkné pejsky, fenečku + 10.ti násobného Championa 10.ti zemí na tuto Kladenskou . . :) 
 
Se skvělou majitelkou jsme se našli, vše připraveno a hurá do kruhu :) Jak víte, nemám ale vůbec ráda samochválu, která je dle mě nepřijatelná, ale moc ráda Vám sem napíšu mé krásné dojmy z předvedení . . . :)
 
Nazvěme to slovy : ,,, NEZAPOMENUTELNÁ VZPOMÍNKA HŘEJÍCÍ U SRDCE,, :)
Nyní jsme u kruhu s plemenem Jack Russel terier :)
První jsem nastoupila s pejskem Madness (Méďou), Championem 10ti států. Pan rozhodčí už se usmíval při našem nástupu do kruhu.
Probííhalo posouzení na stole, který se sice vyklal, ale to bysme nebyli ,,amazonky,, abychom si vždy neporadily ;) 
Ikdyž prohlídka pejska začínala ohledně jeho ,,4 varlat,, ihned po otázce zda má všechny zuby?" Povídám že ano, je plnochrupý, na což mi pan rozhodčí podal otázku zda má i M3ky? Říkám že ano :) a po ihned kontrole jsem byla pochválena že mám pravdu a že jsem je ukázala s přesností :) a zde už to bylo opravdu o odbornosti, kdy jsem byla fakt ráda že si pan rozhodčí dal záležet a prohlédl si psa velmi důkladně, kdy nebylo hlavní jen to, že pes stojí. Věděla jsem přesně jak je pes starý, kolik měří a i jak se mu říká domácky . . :-) :-)
 
Ták a dostali jsme pokyn k předvedení pohybu :) 
No a pan rozhodčí se začal rozplývat. :) Nad krásou psa, nad jeho uhlením, nad naprosto cituji:,, velmi pěkný a pořádný pes s pěkným hrudníkem, to se jen taak nevidí a ten pohyb, no to je neuvěřitelné, podívejte se jak je ten pes předveden, no to je neskutečné. Jak můžete vidět, tohle je naprosto krásný a chvály hodný jedinec s naprosto perfektním předvedením." . . .
Tuto krásnou chválu ale museli slyšet po celé hale, jelikož byla tak hlasitá, že hřála na srdíčku a to fakt pořádně :) také děkujeme :)
 
 
PAK JSEM ŠUPAJDILA PRO FENEČKU JMÉNEM CARAMBA :)
O té jsme si s panem rozhodčím popovídali nejdříve o tomto španělkém jméně :) a následně i o odborném a specializovaném krmivu pro tyto pejsky :) Fenečka byla velmi pochválena za přátelskou povahu a dostala také pěkný posudek s pochvalou prezentace jak její tak mou :)
 
SE vší pokorou jsem poděkovala, vyzvedla si papíry a šup k majitelce, která se jen usmívala :) 
Domluvili jsme se ještě na odpoledne a opět meteskum bleskum a mazala jsem za našima psíma dětma :) 
 
Celkově jsem měla z výstavního posuzování všech vystavovaných psů, se kterými jsem nastoupila, uspokojivý a pěkný pocit, že se všem páni rozhodčí důkladně věnovali, a nestačilo jen to, že pes ,,stojí,,. Což mi bylo i sděleno, že je výborné jak jsou temperamentní a přátelští, a to i v pohybu a že také velmi záleží na jejich dobrém předvedení :) a opět ta věta o ,,jen stání,, psa, nevím ale ten den ,,jen stát,, prostě nestačilo a slyšela jsem to opakovaně i u jiných plemen, která šla před námi s jinými vystavovateli. 
 
Tak ted opět do převlíkacího boxu a šup šup s chlupáčema na travičku, 
výstavy přeci nejsou o tom, zavřít psa do klece či kenely a jinak se mu nevěnovat žejo. . ;)
 
Cherrýtko ale excellovalo :-D 
nejdříve ji zajímal stánek s párkama, kde pak naoplátku prodavače zajímala Cherrýtko :) pak stánek s přetahovadly, to je prostě ,,NAŠE,, :) :) :) Judynka běhala za motýlkem, který si ,,dovolil,, kolem jejícho čeníšku proletět no a Grantík na všechny dohlížel a pilně se také pak připravoval s Judy na soutěž párů ;) 
 
na našem Cherrýtku se také líbil její velice sytý tmavě hnědý pigment :)
 
TÁÁÁÁÁK A MÁME TU TŘETÍ METELESKUM BLESKUM. .  ;)
Tak zase do převlíkacího boxu ;) vzít hafánky a jdeme na to :) ještě zde podotknu velkou úctu panu rozhodčímu Antonínu Mudrovi, který posuzoval v soutěži dítě a pes Junior handling mladší, a takovýto přístup, kdy si ke každému děťátku poctivě dřepl s úsměvem a klidem, a přistupoval maximálně profesionálně, bylo pro nás sedující z vrchu ,,tribuny,, naprosto úžasné !!! :) 
 
A jaké bylo výstavní dění, atmosféra výstavy a dění uvnitř haly přímo?? :)
Fotka se dvěma velmi důležitými  lidmi, primátorem Magistrátu města Kladno panem Ing. Danem Jiránkem a rozhodčí psí výstavy v Kladně Mgr. Boženou Ovesnou :) 
 
 
Odpolední soutěže se protáhly, tak jdeme na to ;) 
a také si nesmíme zapomenout vyzvednout pěkný pohárek :)
 
 
Tak a následuje soutěž o NEJLEPŠÍ DOROST :)
Cherrýtko  bylo úplně poprvé v tak nadupané třídě, mezi tolika pejsky a vystavovateli, kteří na sebe i křičeli přímo v minutě M. . . (opět šlo o rozestupy. . ). Cherrýtko se ale nenechalo vykolejit, a pěkně se ukazovala jak ji baví :) při běhu nesla hlavičku pěkně hrdě vzhůru jako její maminka Judynka a klusala pěkně s elegancí kterou také zdědila po svém krásném tatínkovi Enjoyovi :)
 
Přidáme trochu atmosféry z dění v závěrečném kruhu . . :)
 
Cherrynky postoj tzv., ,,VOLNÝ ZPŮSOB,, Říkám tomu ,,Freečko ;)
 
 
Soutěž o nejlěpší pár / Competition of The Best couple
Grant Petrovický vítr + CH. Koh-I-Noor´s Light 

(přihlášeno / registered 12 párů/pairs.)


Na tuto soutěž párů jsme zvolili černo-hnědo-bílou kombinaci. Byla to velice zajímavá barevná varianta. :) Šlo jim to skvěle, šlapali vedle sebe jako jeden muž :) Za odměnu pak dostali jednu velkou zmrzlinku. . . míchanou :)
 
 
. . . pošeptám ti do ouška tajemstvíčko maminko moje smějící :):) . . . 
 
 
ŠUP HUP a následoval vstup s Nejlepšími Veterány výstavy:)
V kruhu nás bylo opět tolik, že jsme se spíše nevešli než vešli. Judynka vystupovala naprosto s přehledem s hlavou vztyčenou jako vždycky :) vrtěla ocáskem o sto sedm a spokojený úsměv na všechny strany byl zřejmě evidentní i pro paní rozhodčí která se udivila, že je to veteránka, když má tak mladě vypadající vzhled :) Judynka svým mladistvím vzhledem překvapuje stále více rozhodčích . . ;)
 
 
NO A JE TU SOUTĚŽ O KRAJSKÉHO VÍTĚZE, TO ,,NEJLEPŠÍ,, NAKONEC :)
nastoupila jsem s krásným Médíkem (Madness) a jelikož nás tam mohlo být cca přes 60, byli jsme seřazeni malá plemena k malým a velká a střeďáci také k sobě na druhou stranu :) kdy běhala vždy jedna půlka a pak ta druhá :) (takhle to bylo i v soutěži o NEJ Dorost). Méďa už byl sice unavený a měl už také dost, přesto se snažil do poslední chvíle a byl za to od rozhodčích u stolu také uznán :)
 
 
s Méďánkem jsme si to užili :)
 
Kontakt s pejskem jde udržet vždy ať je jeho velikost jakákoliv ;) i když se na něj nedívám a v ruce absolutně nic nemám ;)
 
 
Celkové shrnutí bych nazvala celkem ,,Na jedničku,, :) Profesionalita i odbornnost zde byla velmi na místě a to doslova, přehlídka pejsků velmi pěkná a vyvážená a užití si tohoto výletku do Kladýnka se závěrem točené zmrzliny, míchané,  byl velmi pěkným zakončením náročného dne.. :)

 

zleva Judy, Grant a Cherrýtko :)

Díky že jste stále s námi, že palce držíte a hlavně i zato, že nám stále věříte, moc si toho ceníme a jsme tu stále pro Vás :)