Upřímná a krásná gratulace od paní Marcelky :-)

19.05.2014 20:46

Ahoj všem, nejsem na to, se nijak vychloubat jelikož mám za to, že za mě mluví mé činy ;) ostatně jako za všechny ;)

Ale tuto krásnou gratulaci sem prostě musím dát, jelikož je tak užasně napsaná od srdce a toho si skutečně moc vážím !! Velmi děkuji paní Marcelce z Hradce Králové, za tak úžasná slova a budu moc ráda, když bude naším naávštěvníkem i dál :) Posílám pozdrav a tímto Vám velmi velmi děkuji :)

 

Milá Věruško, jste od přírody velmi nadaná pro všechny možné činnosti, o čemž se pravidelně přesvědčuji na Vašich webových a také FB stránkách. Proto věřím, že se velmi ráda v budoucnu připojím a to osobně podpořit! :) Na videa jsem se musela podívat opakovaně ;) To byla jízda! Tak ráda jsem Vás zase viděla, jak to vše zvládáte. Jak skvěle pomáháte a snad ještě lépe dokážete roztančit každého pejska ! :) Já na sobě musím ještě hodně pracovat, ale jste má inspirace! Společná výcviková akce by nebyla marná. ;) Alespoň bych mohla očíhnout Vaše finty. ;) Doufám, že zabodujete i nadále. Napište mi prosím, přijedu to osobně podpořit. Takhle gratuluji ke klubové výstavě dalmatinů a jen tak dál. Už jsem také poznala, jak umí být lidé v tomto zákeřní a čím víc se do lesa volá, tím větší hniloba se ozývá. Ať si hnijí i dál ;-) Doufám, že ten nádherný pohár jste si náležitě vyleštili. :) 

Marcela H., Hradec Králové

 

Ještě jednou moc děkuji Marcelko, moc si Vašeho dopisu cením a můžu říct, že i když o nic nejde že ;) klubovka byla skutečně nadupaná moc pěknými představiteli plemene, a za to si zaslouží dík i jiní ;) byla to čest nejen předvádět a tedy se zúčastnit, ale utkat se v tomto ,,klání,, a ještě si odnést poháry a ty byly hned dva ;) a samozřejmě bonitace, tedy uchovnění pejsků dopadlo, jak nejlépe mohlo - Zařazeni do chovu, ale to už jistě víte :) posílám Vám títmo aspoń kytici a snad Vám vytoří stejnýhřejivý úsměv jako mě Váš dopísek :) a promiňte mi, ale mě více nežúsměv mých či ostatních pejsků nezajímá :)