PETARDA BOUCHLA U PSA A NÁSLEDKY panička to nazvala: Psychika a agresivní chování vůči mě???

24.10.2012 22:14

Dufkova

Dobrý den,

máme veliký problém s naší asi 5 letou fenkou Bernského salašníka.

Je to asi dva roky, co jí metr před ní bouchla petarda – když si malý kluci hrály s petardama.

Bohužel máme pocit, že jí z toho šoku přeskočilo. Je to dva roky, co kouše ploty, skáče přes plot. Kvůli ní, jsme již 3x měnily ( zvyšovali ) plot. 

Nikdy neměla problém, nocovat venku v boudě. Od toho oného incidentu to problém je veliký.

Škodí. Škrábe dveře, kouše verandu.

Náš táta dostal nové, drahé boty – a já jsem jí načapala jak je druhý den slastně kouše. Vzala jsem jí botu dala jí k čumáku a praštila jsem jí. V tu ránu ona, na mě vycenila zlostě zuby a vrčela. To si ke mně nemůže dovolit, tak jí dala ještě víc. Dále... před rokem jsem si do rodiny přinesla štěně čivavy. Zachránila jsem jí od příšerných majiteů. Salašník začal neuvěřitelně žárlit. Opět přeskakovala. Tak si vydupala že s námi je doma. Každopádně její drzost stoupla na tolik, že si dovoluje spát na gauči. Dokonce když byla doma sama, načapala jsem jí v patře v ložnici spát na maminčině posteli. Každopádně dnes jsem byla v šoku. Opět jsem našla velikou díru v plotu, tak jsem jí k tomu chtěla nechat čuchnout a pokárat. Když jsem na její zadek natahovala ruku ohnala se a kousla mě do ruky. Z leknutí jsem utekla. Nevíme co s ní. Naše veterinářka nám nic moc neřekla. Poradíte nám? Děkuju Dufková 

 

PP Věrka