PSÍ DIETA

23.08.2012 13:34

Michaela Krejčí
Psí dieta
Mám fenku Zlatého retrívra a na podzim jí bude 6 let. Již to budou dva roky, co jí krmím pouze krmivem Pro Plan Light. Trvalo mi spoustu měsíců než mi ty granule začala jíst a nevyžadovala přitom něco jiného. Teď už krásně jí, jednu denní dávku má rozdělenou na ráno a večer, má omezený příjem palsku a pohyb má podle mě tak akorád. Ale pořád nehubne. Navíc mám dojem, že v důlsledku toho, že pořád jí jen ty Light granule se jí zhoršila srst a zoubky. Proto můj dotaz zní: můžu psa už nechat jenom na Light granulích a dokoupit jí nějaké doplňky stravy nebo se musí ty Lightky taky někdy vysadit?
Předem moc děkuji za Vaši odpověď.

 

S pozdravem

Michaela Krejčí, Ostrava

 

 

PP Věrka

Dobrý den,

no z Vašeho krmení nemám zrovna radost. Rozhodně doporučuji fence jídelníček přizpůsobit tak, aby dostávala všechny potřebné látky, živiny, vitaminy minerály. atd., které potřebuje. Nevím, jak na tom Vaše psí holka je, ale pokud je obézní, může to mít klidně právě z těch light granulí.

Změnit granulky jí samozřejmě můžete, jen jí je nevysaďte ze dne na den, ale přejděte pěkně plynule, aby ji to nezpůspbilo průjem nebo potíže se žaludkem. Já jsem vždy doporučovala a doporučuji jak stravu vařenou tak granulovanou, i v kombinaci, ale nikdy ne mít psa jen na suchých granulích, mě by se také nelíbilo jíst celý život jen suchary. A navíc problémy se srstí a s celkovou vitalitou každého psa na stravě určitě záleží mnohem víc, než si asi myslíte. Jakou značku máte??

Řekla bych kupte fence pořádné granule, které potřebuje a dopřejte jí i stravu vařenou a pěkně postupně, pokud jste jí celé 2 roky krmila jen suchou. To aby se jí nepřetočil žaludek. Dále jí doplňky stravy určitě můžete také dopřát, ale nejdříve se rozhodně poraďte s veterinářem ! Bylo by určitě dobré kdyby fence udělal i rozbor krve a zjistil tím, co jí chybí nebo naopak přebývá a dle toho se jí přizpůsobit. Každý dobrý veterinář Vám poradí, ovšem pozor na veterináře zlatokopy ! 

Jak vybrat správné granule ZDE