RAKOVINA

23.08.2012 16:35

Marie Hofhansova

Dobry den mám velice důležitý dotaz. Moje 7 letá fenka mam asi 2 roky nádor v uchu je zhoubný, musel jsem vystřídat spousty veterinářů než jsem zjistila jakou nemoc doopravdy má a to je rakovina. Nádor má na boltci posledních 9 měsiců se zvětsuje. U veterináře mi řikaji ze by mela jít na operaci ale já si to nemyslim po operaci je chemoterapie a ani cloveku z ni neni nejlip myslim ze pro psa by to bylo smrtelny. Myslite ze je lepsi neoperovat? Ja bych ji neoperovala a nechala ji v klidu žit dal.Po operaci by se ji to mohlo prenyst do hlavy bo nekam jinam do tela a bylo by to horsi, nebo by ji museli i uriznout cele ucho kvuli tomu. A estě jeden dotaz existuje léčba aby se nádor jen nezvětšoval, když je v uchu aby neucpal usni bubinek. dekuji za odpoved Hofhansova a Brandy 

 

PP Věrka

Dobrý den, zavolejte mi co nedříve na tel., které jsem Vám poslala v mailu, nebo pošlete sms, zavolám zpět. 

Neozvala jste se, proto Vám mohu říct jen to, že

Mé rozhodnutí co a jak dál by záviselo na řadě dalších faktorů (jak zdravotních tak diagnoza atd.). Pokud by to šlo, fence bych určitě pomohla, ale pokud by nebylo zbytí, nechala bych ji jak by to jen šlo a zajistila jí blahobyt aspoň v těch posledních dnech-týdnech-měsících a dále, když by to už dál nešlo, bych ji trápit nenechala. Mrzí mě to, držte se :(