SEMINÁŘe se moc ráda zúčastním

29.02.2012 15:36

Monika

Ahoj Věrko, moc ráda se semináře pokud se Ti ho podaří dát dohromady zúčastním. Vím, že na ty naše puberťáky platí pokaždé něco jiného a navíc já chytím nervy a je hotovo. Jsou na mne tak naladění, že pokud jsem nervozní já dobře to na ně přenesu. Jindy si říkám, že jedeme jen do počtu a pak se předvedou úplně super. Ale stejně jsou pro mě vždycky ty nejlepší, protože jsou prostě moji a oni to vědí. Ve chvíli když vidí moji radost Airina začne skákat metr do výšky okolo mě a dává tak najevo spokojenost a "malej". Tam ani nemám co říct, ale myslím si že až bude mít opravdu třicet kilo, tak ho v tý náruči asi neudržím. Zdravím všechny a snad se brzy někde uvidíme.


PP Věrka | 01.03.2012

Ahoj Moniko, děkuji. Ta láska a radost, to je přesně ono. Mooc ráda to slyším a čtu!
K semináři... Dát to vše dohromady a uskutečnit nebude lehké. Dle toho kolik by bylo lidí s pejsky a plemen se rozhodnu. Děkuji za podporu :-) a přeji krásné dny s Vašimi pejsky a jak jsem pochopila malým špuntem :-) tak ať pěkně roste!