VESELÁ HISTORKA PŘI TRÉNINKU :O)

13.07.2012 00:03

Tato historka je jen a pouze pro pobavení a myslím si, že svůj účel určitě splní ;-DDD

Před pár dny jsem vyrazila cvičit s pejskem a při Handlingu - vystavování, nás překvapila opravdu nečekaná událost ;)

Bylo po větší bouřce a při cestě na ono místo, jsme se s mým pejskem Falcem brouzdali jak jednou obrovskou louží, která měla pramen několik metrů od nás, tak při cestě na políčko bahýnkem. To se samozřejmě líbilo Falcouškovi a bahnem se jen proháněl, říkala jsem si že dnes to s treninkem nebudeme nijak natahovat, protože nás oba dva bavilo víc blbnout v bahně :o)

Tady v českém středohoří je tak čistý vzdoušek a tak čisté bahno, které už nebylo jen na zemi ale i všude na mě, nojo, Káša (přezdívka Falca) umí být velmi pečlivý když chce . . ;o)

Dokonce jsme potkali cestou i klučíka, který byl nejen zmoklý ale odhazoval chudák bahno s pískem lopatou, aby se tekoucí voda, která si po bouřce našla jinou cestu než přes korýtko, netekla do silnice. Klučík mi začal chválit Kášu a Kášon by mu naoplátku rád udělal na promoklém tričku také své dva otisky předních tlapek. . Ikdyž by rád, vzala jsem ho na vodítko a čvachtali jsme ještě kousek,...

Vzduch byl krásné čistý a příjemný a my s Kášou jsme začali pěkně nácvikem poslušnosti, dále procvičováním různých povelů atak podobně, až jsme se dostali k předvádění. Tady musím říct, že Kášonek nepotřebuje žádný nácvik ani učení, ten pejsek to prostě v sobě má a jde mu to od srdce. Káša je takový manekýnek a když má možnost se vystavit, tedy předvést se světu, hned to udělá a je při tom strašně rád obdivován, velmi si to užívá a dalo by se říct že je Velkým pánem svého obdivu. Takže,...

Cvičíme cvičíme a najednou koukám koukám, že již necvičí jen můj pejsáček ale že s námi cvičí i jiní =)) namísto 4 psích nožiček jich vidím daleko víc a ocásků kolem mě vrtí mnoho =))

Trochu ve mě hrklo, protože to, co jsem viděla když jsem se otočila, mě trochu šokovalo, ale i tak jsem se cítila ve správném domácím prostředí, kde naše chaloupka je :))

Za námi najednou vyšla směrem od stromové aleje kráva, ano nekecám. Kravička na nás chvíli zírala a pak si šla po svém, říkám si nojo asi se někomu zaběhla,... ale v tom vyšla druhá kravička a třetí a čtvrtá a pátá a další a další ,.. a najednou bylo pole plné krav.

Kášík byl celkem v pohodě, krávu ještě nikdy neviděl a z jeho výrazu to vypadalo tak, že by rád aby se na něj kravičky taky přišli podívat, jak pěkně se tam vystavuje :)

 Proto se rozhodl po svém, . . . a když Falcoušek zaštěkal - dalo by se říci zavelel. ., úplně všichni s HLAVNÍM vůdcem - s velkou hlavní krávou v čele celého gangu, se vydali směrem k nám . . .

a pořád nikdo nikde,. . . tak si říkám no, raději pujdu směrem od nich, neznám je a tudíž nemohu vědět jaká bude jejich reakce, proč utekli nebo co se vlastně stalo. Jenže,...

Krávy přidali do kroku a už jsem byla jimi obklopená a kam jsem šla já tam šly i ony, Falcoušek vypadal skoro jako malé telátko, protože jak byly strakaté do hněda a Falcouš je hnědě tečkovaný dalmatínek, celkem nebyl skoro ani vidět. . :-DD

Klučík co opodál odhazoval tou lopatou, musel mít teda zážitek, no já ho teda měla !! :-DD a když šahám do taštičky, jedna kráva už tam má tlamičku, asi cítila piškotky a jasně dávala najevo, že by si taky dala :o) No na výběr bylo budto dát krávě piškotu nebo si nechat sežrat tašku, takže volba byla jasná. Já nestačím vyndávat piškotky :-DDD a přitom přemýšlím jak se asi dostanu domu, protože se všema krávama bych se do baráku nevešla a oni ne a ne mě opustit. Kam sem se hla šli za mnou. . .

No je to tedy paradox, já jdu na cvičení a trenink se psem a skončím u krav . . . :-DD no kdo by to čekal viďte!! ;-D ;-)

No tak stojím a čekám, piškoty došly a tak tam s Kášonkem a krávama stojíme, kousek je silnice, pár řidičů projelo okolo a vždy se na nás každý otočil, klučík co odhazoval lopatou ten písek se nám smál a Kášon koukal na krávy a krávy na něho :-D Káša byl spokojen že má své obdivovatele-diváky, před kterými se nemohl vynastavit a já? Já si říkám, že až tohle budu někomu vyprávět, . . .

a tak tam stojíme a stojíme,...

No a konečně je to tu !!!

Z úplně opačné strany se vyrojili pani zachránkyně, už z dáli na mě volaly, že si krávy myslí že jsem jejcih velitelka a že jim utekly. Že je odvlekla hlavní kráva (jméno si už nepamatuji) z ohrady a že je jasné kdo je tady šéfová . . . to mě pobavila:-DD, ale

spadl mi kámen ze srdce když se objevily a otočily celé stádíčko kraviček směrem do jejcih domečku tedy do kravína.

Úvod stať a závěr?

jen bych dodala, že Kašík šel spokojeně domů, byl obdivován až až, krávy šli taky spokojeně domů s panima, posilněny piškotama a já jsem šla po fakt užasném zážitku šťastně domů, a těšila se na hrnek teplého maminčina čajíčku :o)))

I když tohle se vám může na výstavě asi jen velmi těžko stát, myslím, že připraveni jsme už na všechno ;-)) a není nad to, cítit se jako ,,Šéfová velkého stáda krav,, pobavilo mě a to přímo v akci =)