Z mého deníku . . .

19.08.2013 22:49

Z mého deníku: zavřela jsem oči a představovala jsem si, že otvírám dveře Světla-Boha. Paprsky mě ozářily, ač jsem stála na prahu dveří, věděla jsem, že jsem součástí nádherného světla přede mnou, a v tu chvíli mě napadlo, že si ze všeho nejvíce přeji:

Dětem přeji… aby vyrůstali v rodině, kde je spousty radosti a lásky a učí se lásce ke všem, kde se nikdy nemuseli bát
Dospělým přeji… aby cítili lásku dětí, aby žili v krásných vztazích a šířili lásku. 
Domácím zvířatům přeji… aby žili ve šťastných rodinách, byli milováni a nikdy je neopustili jejich majitelé, aby zmizela krutost na nich páchána
Divokým zvířatům přeji… aby žili bezpečně v přírodě a aby nebyli loveni a chytáni do pastí
Přírodě přeji – respekt a ochranu lidí, čisté řeky a oceány, uzdravující se půdu, čistý vzduch.. prostě aby příroda byla stále krásnější a milovanější
Zemi přeji… aby byla šťastným domovem pro všechny: lidi i zvířata, přírodu i města
Andělům, elfům, mistrům, bohyním, bohům, spirituálním zvířatům přeji, aby cítili spojení lásku svých milovaných duší. 
PROSTĚ AŤ JSME VŠICHNI JAKO JEDEN LÁSKYPLNÝ ŠŤASTNÝ CELEK 

:)

 

A královna dne řekla: Síla a krása dne spočívá v tom, že kráčíš životní cestou a snažíš se naplnit to, co je uloženo v duši – touha po štěstí a lásce, slib pomáhat ostatním, schopnost učit se ze zkušeností, rozdávat radost.

 

A královna noci řekla: Síla a krása noci spočívá v tom, že tvá duše dostane volnost a spojí se s těmi, ke kterým patří, a zde načerpá sílu a energii na to, aby mohla pokračovat ve své životní cestě. 

 

Přeji vám nádherné letní dny, ať se daří vám načerpat energii, ať se skvěle pobavíte a ať jsou s vámi ti, kteří vás mají rádi! Čas strávený s milovanými je ten nejkrásnější a je jedno zda mají dvě nohy nebo čtyři tlapky :)